Prvý Chvátalov tréning v Sparte

05.02.2015 14:07

"Je to super pocit být součástí tak dobrého mužstva a mít za spoluhráče tak dobré fotbalisty, což jsem poznal hned na prvním tréninku," vyprávěl v Beleku po čtvrtečním dopoledním tréninku pro klubový web. "Hned ráno jsme se postupně seznamoval s novými spoluhráči, přivítali mě velmi hezky," usmíval se.

A jaký pro něj byl první trénink? "Věřím, že si rychle zvyknu. Bylo to rychlejší, musím si zažít jiný herní styl. Ale bude to jen a jen lepší," řekl Chvátal, jenž debutoval ve slovenské nejvyšší soutěži v sedmnácti letech.

"Já, i všichni okolo mě, jsme byli mile překvapeni, že se o mě Sparta začala zajímat. Jsem moc vděčný za šanci být v tak slavném klubu. Mám minimálně rok, během kterého se chci neustále zlepšovat a dokázat, že mám na to hrát za Spartu," pokračoval pravý obránce slovenské reprezentace do devatenácti let.

"Na mé pozici hraje Pavel Kadeřábek, což je výborný fotbalista a dokazuje to ve Spartě i v reprezentaci. Můžu se od něj hodně naučit. Stejně tak i od ostatních spoluhráčů, na které jsem nedávno koukal ještě v televizi a teď jsem tu s nimi," dodal.

Späť